Friday, October 22, 2010

❤ Improve

Hmmp , 这篇我打算用华语和英文来写 .
这样才公平 . =P
他可以学华语 , 我也能improve下 .
可是我想他不会这么用心去看吧 =_=

I felt kinda unhappy these few days after monday .
I don't know why , feel like everything back to before .
I never tell him about this .
Because , I promised him ,
I must more faith in him .

但是我想 , 胡思乱想是难免的吧 .
最近看了很多文章 .
胡思乱想是因为太过于在乎 .
可是他在乎我的胡思乱想吗 ?
或许他会觉得我无理取闹吧 .

Sorry for yesterday ,
I not only can't help you anything about the outline ,
also refute your idea ,
made you no mood to continue .
That's why , finally i choose to accompany you ,
support you silently .
Causing I had headache . >_<
But I hope that I'll always be there when you need me .

今天的你 , 或许是太累的关系吧 .
说了让我觉得蛮伤心的话 .
对于measurement , 刚开始时 ,
我真的很怕会fail , 因为老师说 ,
如果test fail了 , 就必须repeat .
我告诉了你 , 你却告诉我不fail就好了 .
对啊 , 对你来说或许简单吧 .
可是我真的没信心 . 结果你却没回复我了 .
当你回复我的时候 , 却是告诉我说 ,
因为你不知道怎样哄我 , 所以选择没回我 .
一句支持的话真的有这么难吗 ?
我没对这个继续跟你讲下去 ,
因为我害怕我们又会不开心了 .

Today sing k with my gang .
Not that excited . Maybe because of my mood .
Sang quite few songs .
Keep noticed in my phone .
Waited for his message .
After 2hours , finally he message me .
But soon , he fall asleep .
Traffic jam caused me home at 9pm . >_<
Turn me fall asleep when I laid on my bed .
Had a short talk with him .
Now , he is being pig again . =)

刚刚跟韦彬聊了下 , 或许真的是他今天太累了吧 .
我不该乱想太多 . 就让今天的他 , 好好休息吧 .
每天都在希望着 , 他别再对我忽冷忽热了 .
他心情不好的时候 , 我真的不知道该怎么办 .
很无助的感觉 . 到底什么时候 , 我的感觉才能稳定下来 ?
这样的感觉好难过 , 虽然很努力的在坚持着 .
可是我也会有想放弃的时候 ,
我是女生 , 我也会有累的时候 .

因为爱你 , 所以坚持 .
但也因为太爱你 , 总是伤了自己 .

No comments:

Post a Comment